Loading...

Vraag en Antwoord


Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Kijk eerst hier voordat je contact met ons opneemt.


 

 

Is mijn bestelling verzonden?

We sturen automatisch een bevestigingsmail wanneer we een vrachtbrief voor een bestelling afdrukken. Als je een e-mail met een verzendingsnummer ontvangt, dan is je bestelling verzonden. Als het goed is ontvang je binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling een bevestiging van de verzending (als je de bestelling op vrijdag na 12:00 geplaatst hebt, verzenden we je bestelling op maandag). Als je geen bevestigingsmail ontvangen hebt, log dan in op je account en controleer of je e-mailadres correct is.  Naar boven

 

Kan ik het verzendadres van mijn bestelling wijzigen?

Als je bestelling nog niet verzonden is, kunnen we het adres of de naam van de ontvanger nog wijzigen. Als je al een bevestiging van de verzending ontvangen hebt, kunnen we niet garanderen dat we het adres nog kunnen wijzigen. Het kan namelijk zijn dat je bestelling al uit ons magazijn verstuurd is. Als je bestelling ons magazijn al verlaten heeft, is het niet meer mogelijk om nog wijzigingen aan te brengen aan het adres. Neem in ieder geval zo snel mogelijk contact met ons op door ons een e-mail te sturen.  Naar boven

 

Hoe lang duurt de verzending?

Meestal hebben we voldoende voorraad om bestellingen binnen 24 uur te verzenden (weekends uitgezonderd). Alle bestellingen worden per preferente post verzonden en normaliter duurt de verzending 2 tot 3 werkdagen. Als je bestelling na 3 werkdagen nog niet gearriveerd is, wacht dan nog 2 dagen alvorens contact met ons op te nemen. Het kan gebeuren dat een bestelling naar het verkeerde sorteerkantoor gestuurd wordt, waardoor er vertraging kan optreden. Controleer ook of je adres correct is en of je naam op de brievenbus of voordeur vermeld staat. Naar boven

 

Ik heb geen creditcard. Kan ik betalen met een bankoverschrijving?

Op het moment is het nog niet mogelijk om per bankoverschrijving te betalen. Als je echter een account opent bij Paypal of Moneybookers Skrill dan kun je heel eenvoudig geld overschrijven van je bankrekening naar je Paypal/Moneybookers-account. Vervolgens kun je dat geld gebruiken om te betalen op onze website, ook zonder credit- of debitcard. Naar boven

 

Is betalen op jullie website veilig?

Wij nemen de beveiliging van onze website bijzonder serieus. Als je bij ons een bestelling plaatst, kom je automatisch terecht op de betalingssite. Deze pagina wordt niet gehost op onze website en alle gegevens worden versleuteld met 128bit SSL. Een slotje in de adresbalk van je browser geeft aan dat de transactie veilig is. Als je betaalt per creditcard of debitcard, worden je betalingsgegevens voor extra veiligheid niet opgeslagen. Wij gebruiken Wirecard Bank AG (www.wirecard.com) als betalingsverwerker.  Naar boven

 

Mijn bestelling is geannuleerd. Hoe kan ik betalen?

Als we geen bevestiging van ons betalingssysteem ontvangen dat de bestelling betaald is, dan wordt je bestelling niet verwerkt of verzonden (je ontvangt geen bevestigingsmail om aan te geven dat je bestelling nog actief is). Een bestelling die in ons systeem is gemarkeerd als inactief/geannuleerd kan niet betaald worden. Je kunt het beste een nieuwe bestelling plaatsen en betalen. Naar boven

 

Waarom kan ik geen gebruik maken van de nieuwe klantenaanbieding?

Controleer of je ingeschreven bent en ingelogd bent op je account voordat je de klantenaanbieding toevoegt aan je winkelmandje. Controleer ook of je de nieuwe klantenaanbieding niet al eerder besteld hebt, want promoties kunnen per huishouden en/of account maar één keer gebruikt worden. Als je de aanbieding hebt gebruikt in een eerdere bestelling die inactief/geannuleerd is in ons systeem, stuur ons dan een e-mail om te kunnen profiteren van de aanbieding. Naar boven

 

Wat is jullie privacybeleid?

Wij hebben het allergrootste respect voor de privacy van onze klanten. Alle gegevens die op onze website worden ingevoerd, worden veilig opgeslagen op onze servers en worden niet gedeeld met derde partijen. We verzamelen een kleine hoeveelheid informatie, zoals adres, naam en telefoonnummer om je bestellingen te kunnen verwerken of indien nodig contact met je te kunnen opnemen. Je kunt wanneer je maar wilt inloggen op je account om enige gegevens te wijzigen of verwijderen.  Als je niet wilt dat er na het plaatsen van een bestelling gegevens van jou in ons systeem worden opgeslagen, stuur ons dan een e-mail. Wij zullen jouw account dan direct verwijderen (let op: je verliest dan wel enige beloningspunten). Zonder uitdrukkelijke toestemming sturen wij geen nieuwsbrieven of andere reclame naar onze klanten. De enige e-mail die wij altijd versturen zijn het bericht informatie over het aanmaken van je account, bestellingsbevestigingen, verzendingsbestigingen en berichten om je op de hoogte te stellen wanneer je bonuspunten op het punt staan te verlopen. Naar boven

 

Hoe ziet het pakketje eruit?

Wij versturen alle bestellingen van normaal formaat in een anonieme, witte envelop. De verzender van het pakketje is "NG". Op de vrachtbrief kan een douaneverklaring zijn opgenomen met de quote "Elastic Sheath" als beschrijving van de inhoud. Naar boven

 

Hoe ontvang ik mijn bestelling?

Je ontvangt je bestelling direct in je brievenbus. Het kan echter zijn dat je bestelling vanwege de dikte niet door de brievenbus past (als het meer dan 3 à 4 cm dik is). In dat geval ontvang je een bericht van de aflevering en kun je het pakketje ophalen op een postkantoor. Als je het pakketje niet binnen een aantal dagen ophaalt (meestal zo'n 2 weken), wordt de bestelling automatisch teruggezonden naar ons.  Naar boven

 

Stuur ons een e-mail als je verder nog vragen hebt:

Als je vraag hierboven niet beantwoord is, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Zij staan 24 uur per dag voor je klaar. Ons e-mailadres is info@condoomoutlet.nl. Naar boven